به گزارش مشرق، معاون وزیر ورزش درباره حق استفاده از تبلیغات روی پیراهن افزود: حق تبلیغات روی پیراهن در هردو باشگاه استقلال و پرسپولیس مربوط به اسپانسر باشگاه است اما در باشگاه استقلال چون این تیم از فصل گذشته برای تبلیغ روی پیراهن بازیکنان خود قرارداد داشت اسپانسر این باشگاه شرایط را پذیرفت.
خادم در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود حق تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس مربوط به باشگاه باشد، گفت: اگر اسپانسر پرسپولیس تبلیغات روی پیراهن باشگاه را در اختیار نداشته باشد چگونه می توانند درآمدزایی داشته باشند.
خادم در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود حق تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس مربوط به باشگاه باشد، گفت: اگر اسپانسر پرسپولیس تبلیغات روی پیراهن باشگاه را در اختیار نداشته باشد چگونه می توانند درآمدزایی داشته باشند.